Pelit ja interaktiiviset sovellukset

Jackpot

Klassiseen hedelmäpeliin perustuva verkkopeli, joka toimii sekä erilliskampanjana että osana suurempaa kampanjakokonaisuutta. Helposti koukuttava, nopeasti pelattava peli tuo asiakkaat yhä uudelleen kampanjasivuille ja ohjaa eteenpäin yrityksen pääsivustolle. Räätälöidään aina asiakkaan yritysilmeen mukaiseksi.

Toteutimme mm. turkulaisen Leipomo Rostenin ja Helsinki Filmin Onnenonkija-elokuvan kanssa yhteistyössä kampanjan, jossa keskiössä oli Onnenonkija Jackpot -peli.

Digitaalinen joulukalenteri

Innostava ja koukuttava tapa lisätä vaikkapa tuotteidesi tunnettuutta.

  • Joulukalenterin avulla voidaan kerätä seuraajia some-kanaviin ja markkinointiluvan antaneista esimerkiksi uutiskirjeen tilaajia.
  • Joulukalenteri toimii responsiivisesti, eli on käytettävissä mobiilissa, tabletissa ja pöytäkoneella.
  • Kalenteri koukuttaa osallistumaan päivittäin uudestaan, sillä joka päivä olisi mahdollista voittaa. Optiona mahdollisuus osallistua pääpalkinnon arvontaan.
  • Tukee some-suunnitelmaa: mielekästä, ajankohtaista ja aktivoivaa some-sisältöä läpi koko kuukauden.
  • Kalenterissa on sosiaalisen median jako: käyttäjät aktivoivat myös omat kaverinsa osallistumaan ja kalenteri leviää somessa orgaanisesti.

Joulukalenteria on käyttänyt menestyksekkäästi esimerkiksi muutama elintarvikealan yritys.

Oppipelit

Markkinoinnin ja myynninedistämisen digitaalinen ratkaisu, joka toimii pelin keinoin – viihdyttäen, aktivoiden ja tietoa jakaen. Myötäilee asiakkaan ostoprosessin ratkaisevia hetkiä. Aktivoi tutustumaan tuotteeseen tai palveluun. Esittää ydinargumentit helposti omaksuttavalla tavalla ja innostaa jakamaan tietoa sosiaalisen median välityksellä. Sopii sekä kuluttaja- että b2b-markkinointiin.

Pelinomaista, viihdyttävää ja tehokasta verkko-oppimista

Haluatteko viestiä ydinviestin tuotteestanne tai palvelustanne kiireiselle, mahdollisesti piittaamattomalle tai jopa vastahakoiselle kohderyhmälle? Tehkää se viihdyttävästi oppipelin avulla!

  • Oppipeli koostuu sarjasta erilaisia pelejä ja tehtäviä joiden avulla viestitään halutut asiat.
  • Visuaaliset tehtävät konkretisoivat ja viestivät tehokkaasti.
  • Tehokas tapa viestiä ja konkretisoida keskeinen ajatus laajallekin kohderyhmälle.
  • Käyttötapoja on monia, oppipelillä voi viestiä esim. yrityksen arvoja ja toimintatapoja, tuotteen ominaisuuksia tai myynnin argumentteja, jne.
  • Pelillinen, mukava lähestymistapa: Tekemällä oppii ja on vastaanottavaisimmillaan jolloin myös muistijälki jää vahvimmin.
  • Voidaan yhdistää tehokkaaseen levitykseen ja muistuttamiseen esim email kampanjoilla.
  • Voidaan käyttää paitsi avoimessa tai suljetussa internetissä, myös offline tilassa esim. kannettavalta tietokoneelta, messuilla jne.

Oppipeli soveltuu monelle toimialalle ja monenlaiseen viestintään. Asiakkaamme ovat käyttäneet sitä menestyksekkäästi esim. lääkkeiden ominaisuuksien informoinnissa lääkäreille, kodinkonekauppiaiden kouluttamisessa sekä sisäisessä viestinnässä. Soita ja kysy esimerkkejä!

Kartoitetaan digimahdollisuudet yhdessä!
Ota yhteyttä